شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
۱ نفر

طبق گزارش‌های تازه، Apple Intelligence دیگر فقط برای کاربران آمریکایی دردسترس نیست و همه‌ی کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

هوش مصنوع اپل

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تک‌ناک، اپل با انتشار نسخه‌ سوم بتای توسعه‌دهنده‌ iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS 15.1، تغییرات جدیدی به‌همراه آورد که بیشتر آن‌ها به قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل موسوم به Apple Intelligence مربوط می‌شود.

اپل از زمان معرفی اولیه‌ی این فناوری در WWDC، به‌طور گسترده روی توسعه‌ آن کار کرده است. اگرچه در ابتدا این سرویس به کاربران آمریکایی محدود می‌شد، نسخه‌های بتای اخیر نشان می‌دهند که دیگر به ایالات متحده محدود نخواهد بود. بااین‌حال، استفاده از زبان انگلیسی آمریکایی همچنان ضروری است.

در نسخه‌های بتای اولیه، کاربران برای دسترسی به این ویژگی مجبور بودند زبان سیری را به انگلیسی آمریکایی تغییر دهند و منطقه‌ی خود را نیز تنظیم کنند. باوجوداین، به‌نظر می‌رسید اپل قصد داشت با انتشار iOS 18.1، چند هفته پس از انتشار رسمی iOS 18، این محدودیت را بردارد.

حالا طبق برخی گزارش‌ها، اپل الزامات دسترسی به Apple Intelligence را تغییر داده است و دیگر به تغییر منطقه نیازی نیست. بدین‌ترتیب، تمام کاربران خارج از ایالات متحده می‌توانند در لیست انتظار این سرویس قرار گیرند. بااین‌حال، Apple Intelligence همچنان در چین دردسترس نخواهد بود. کاربران اتحادیه‌ی اروپا نیز باید از طریق آی‌دی آمریکایی اپ استور وارد شوند.

اگرچه این تغییر خوشایند است، ممکن است نهایی نباشد و اپل در نسخه‌های بتای بعدی تصمیم بگیرد آن را تغییر دهد. هدف اصلی این تغییرات افزایش تعداد توسعه‌دهندگان آزمایش‌کننده و بهبود کیفیت و پایداری سرویس قبل از انتشار رسمی در اکتبر است.

بیشتر بخوانید:

اگر جدیدترین نسخه‌ی بتای iOS 18.1 را روی آیفون خود نصب کرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید به Apple Intelligence دسترسی پیدا کنید. هوش مصنوعی اپل یکی از ویژگی‌های مهم‌ آیفون است که درحال‌حاضر برای همه‌ی کاربران رایگان است. با این‌همه، ممکن است در آینده سرویس‌های اشتراکی برایش در نظر گرفته شود.

درحال‌ حاضر، تنها آیفون‌ آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از این قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود آیفون‌های ۱۶ نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند. اپل ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) در رویداد It’s Glowtime سری آیفون ۱۶ را رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 878118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha